مسیریاب پیشرودیده

سوالات اطلاعاتی

سوالات متداول

ایا همان محصولی را دریافت خواهم کرد که در تصویر می بینم؟

اصولا تمامی برندهای معتبر جهان در راستای سیاست های تحقیق و توسعه خود حق به روز رسانی و توسعه محصول را برای خود محفوظ نگه می دارند و ممکن است محصول و یا عملکردهای آن را بهبود بخشند. پیشرودیده تمام تلاش خود را با توجه به نحوه ارائه خدمات تخصصی خود به کار می بندد تا محصول با تصویر و اطلاعات مطرح شده در سایت مطابقت داشته باشد.

کجا می توانم رسید سفارش خود را مشاهده کنم؟

شما می توانید فاکتور خرید خود را در بخش "حساب کاربری من" ملاحظه، دانلود و یا چاپ نمایید.
از از صفحه پیگیری سفارش اقدام کنید

چگونه می توانم یک کالا را مرجوع کنم؟

تنها در صورت باز نشدن بسته بندی این امکان وجود دارد مگر محصول دارای گارانتی تعویض باشد.(کاربران ویژه امتیازات بالاتری در این قسمت دارند.

آیا اقلامی را که به‌عنوان «در انبار موجود نیست» مجدداً موجود می‌کنید؟

بعضی از اقلام که در ایران تولید میشوند امکان این مورد را دارند اگر درخواست افزایش موجودی محصولات نا موجود را دارید باما در تماس باشید.

کجا می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما می توانید پس از جستجو از طریق منو دسته بندی محصولات و یا جستجوگر سایت و یا برند های مربوطه کالای مد نظر را بیابید و بررسی نمایید.

سپس با ثبت نام در وب سایت پیشرودیده و ورود به حساب کاربری خود ضمن مطالعه قوانین و شرایط استفاده سایت پیشرودیده، کالاها را مقایسه یا در لیست علاقه مندی های خود قرار دهید و یا در سبد خرید خود برای مدت محدودی نگهداری نمایید.

در نهایت با استفاده از کارت اعتباری خود ضمن تکمیل اطلاعات کامل و آدرس های مربوطه در پنل حساب کاربری خود نسبت به خرید اقدام نمایید.

اطلاعات در مورد ما

برای هر گونه سوال با ما تماس بگیرید